22 Ekim 2011 Cumartesi

Guzel bir Pazar, kolay bir tarif

"Gunlerden Pazar, hava serinlemeye basladi ve yarin is gunu" diye dusunerek uyumaya devam etmek yerine "Gunlerden Pazar, gunes dogmus ve onumde koskoca bi tatil gunu var" diyerek mutlu mutlu yataktan kalktim. Sanirim Pazar gununu daha iyi gecirmek ve ertesi gunun stresini azaltmak icin yapilmasi gerekenlerden biri de erken kalkmak.

Bu enerjiyle coktandir erteledigim ve hic yemek yapmayi bilmeyenlerin bile sadece asagidaki resimlere bakarak pisirebilecegi tarifimi paylasaymak istedim. Bu tarifi de Italyan Yemekleri kitabimi incelerken kendim olusturdum. Demistim ya onceden, hicbir tarifi harfi harfine uygulamam diye. Benim yemegimin adi 'Firinda Kolay Sebze'

Malzemeler:
Hadi simdi bu sebzeleri asagidaki gibi soyun dograyin ve bir cam firin kabina dizin. 

Uzerine biraz su, sivi yag ve salcadan olusan karisimi gezdirdikten sonra kasar rendesi ekleyin. 190 derece firinda 45 dakika (ya da kasarlar koyulasana ve patatese bicak kolayca batana kadar) pisirin. Kolay demistim:) Afiyet olsun!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder